Morr...

I helgen hade vi vår första träningsmatch. Matchen slutade med en förlust och ett skadat knä, igen, för mig. Laget skötte sig fint och det såg stundtals mycket bra ut. Men Södra hade bättre spel och satte sina chanser så förlusten blev med två mål mot noll. Rätt glada var vi nog trots allt när vi åkte hem. Förutom jag då som just nu, i skrivande stund, ligger med knät lindat här i soffan.

Henke, vår nya tränare, var ändå nöjd. Första träningsmatchen och som sagt såg det bitvis helt okej ut.

Ja, om någon bryr sig så mår mitt knä helt okej. Jag kan gå på det. Jag kan böja. Sträcka. Belasta. Ja jag kan det mesta. Men kan jag springa på det? Nja tveksamt. Tog några steg igår på träningen och ja. Jag tror jag får sota för det idag. Knät värker och är nog återigen lite svullet. Jag har ont på exakt samma ställe som för två och ett halvt år sen. Morr. Irriterad är jag. Som fan.

På söndag ska jag dock stå i målet istället. Vi får se hur det går. På med knäskyddet och kör! Heja oss. Första cupmatchen o allt liksom.


All yours,
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0