Guess what...

Blev precis inbjuden hem till en kär gammal vän som för lite än ett halvår sen fick en sjukt söt liten dotter. Ja. Är det bara jag som ser det ironiska i det hela? Jag. Med ett barn. En bebis. Vad hände där? Ja, ni som känner mig vet att jag och barn går inte riktigt hand i hand. Mina småkusiner skrek så fort de såg mig.

Ja. Detta ska bli intressant men samtidigt sjukt kul. Jag ser verkligen fram emot det. Ska bli oerhört kul o träffa Natha igen men även lilla tösen. Har jag tur så kanske även Johan ramlar in innan jag ska åka igen. Så, om inget förutsett händer så är det där jag kommer befinna mig på måndag. Räknar ner lite i smyg.


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0