Dilemma..

I morgon är det alla hjärtans dag. Jobbar till 14.15. Har blivit utbjuden. Men av fel personer. Jag slängde iväg frågan om man kunde få sällskap, av rätt person, inte göra det till någon grej utan bara o ses o äta som vi brukar. Fick svaret "får jag återkomma i morgon". Man kan ju tolka sönder det. Så med smärta i hjärtat så väljer jag att säga att vi kan skita i det dels för att jag vet att situationen kanske inte är den bästa samt att jag inte vill få ett nej så valde istället att lätta bördan för oss båda. Jag slipper höra ett nej o han slipper säga det. 

Vilken fegis man är egentligen. Kanske man skulle åka hem till mamma o pappa o bara gömma sig. Jag vet inte. Ja jag är sjukt eländig nu haha... Nu rycker vi upp oss istället. 

Idag avslutade jag ett ärende på jobbet som jag har jobbat med i en vecka vilket var en oerhörd lättnad! Har tärt lite på mig men både han o jag slutade nöjda. Så ja, i morgon jobb och sen vet jag faktiskt inte. Har lite krokar ute för att träffa lite vänner så vi får väl se. Annars kanske de finns en tvättid? Haha.. Tragiskt! 

Ska man lägga sig nu tro? 


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0