All the promises we break..

Ja egentligen har jag väl inte så mycket att blogga om om jag ska vara ärlig. Men ah, det är inte så jävla kul just nu. Det är kallt. jävligt kallt. Ute och inne. I skrivande stund så har jag 17 grader i lägenheten vilket suger rätt mycket! Så ja. Kallt ute och kallt inne. Fy fabian.

Jo något som är bra är ju att Sofie har kommit hem. Mitt hjärta är äntligen hemma. Hon kommer hem i en väldigt svår tid så jag behöver henne verkligen, frågan är bara om hon orkar med det. Ärligt talat så tror jag att mina vänner är rätt trötta på det här i allmänhet. En ledsen Erika som gör samma sak om och om igen. Men det är ju så när man har hittat något som gör en glad till 99% men då sårar en till 1% vilket de då får ta. Jag hoppas att jag en dag kan återgälda allt som mina vänner gör för mig. Eller nä. Det hoppas jag verkligen inte för att jag vill inte att de ska må som jag gör. Det vill jag inte att någon gör. Det går upp och ner helt enkelt och jag kämpar på. Jag hoppas innerligt att allt löser sig och att det blir bättre. Att det blir som det var. Om inte bättre. Jag älskar er!

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0