världssämst i know...

ja jag erkänner! jag är världssämst på att skriva här. men det är ju bara för att det inte händer allt för mycket i mitt liv just nu. men här är en snabb uppdatering på vad som har hänt.

årsfesten var great as usual... :D alkohol och älskade vänner kan inte bli bättre. sara k blev årets spelare och maria a blev årets komet. nåt pris kunde jag väl kanske fått eller? tycker jag i alla fall, typ årets mest frånvarande, fast det var jag ändå inte tydligen. trots min sjukfrånvaro i två månader och min skada sen 21 augusti så var jag inte den som hade tränat minst. det är sjukt, inte konstigt att vi inte hamnade så högt upp med a-laget, men så är det väl när generationsskifte pågår och att man inte får in några äldre. är ju trots allt bland de 5 äldsta.

var nere en runda i karlskrona också och hälsade på mitt sockergryn. mys till tusen tycker jag att det var.

igår lördag blev andreas och jag bjudna på hotell och julbord av hans nya jobb. en väldigt trevlig tillställning om jag får säga mitt, vilket jag får då det är min blogg ;) hö hö hö... nåväl tillbaka till festen. vi bodde i kalmar på stadt och vi började med en fördrink på pipes där vi träffade ett trevligt par, Jonas och Sabina, som vi kom att umgås med hela kvällen. efter fördrinken gick vi i världens snöstorm till källar'n kronan för middag. ett fantastiskt gott julbord, säger faktiskt väldigt mycket då erika är lite kräsen när det gäller mat vilket de flesta vet som känner mig väl. efter bar det av tillbaka till pipes där vi spenderade resten av kvällen med irländsk live musik. så härlig musik längtade ännu mer till london.

och på tal om london. 2 dagar kvar!!!!!!!!!! morgondagen kommer att bli ockuperad av tvätt och packning. tisdag bär det av mot helsingborg för att på onsdagen ta oss till kastrup klockan 05.05 med tåget och sedan flyg till LONDON. my my vad jag längtar. ja det var väl det. och nej ingen bild på frissan idag heller. men det kommer, ta det lugnt. i promise...


puss

ps. min gamla blogg är nu ett minne blott. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0