Ännu en måndag..

Planen var att åka och jobba idag. Men hade ingen lust och jag tror min älskade hund är glad att jag hoppade det. För att runt lunch öppnades himlen och det började ösa ner och åska. Han är fruktansvärt åskrädd stackarn, så han låg hos mig i min säng. Lilla hjärtat..

Hade inga större planer för dagen men blev helt plötsligt sugen på att titta på fotboll så hörde av mig till Matsan och frågade om man kunde åka med och kika. Så helt plötsligt så bar jag mig av mot Nybro för att hoppa in i Mats vrålåk för att åka till Smedby och se b-laget vinna med 5-4 mot Mörbylånga. Andra halvlek fick jag gå på linjen och fy faaaan vad kallt det var. Att jag inte frös ihjäl. I 45 minuter stod ja och tittade på matchen i snålblåst. Brr... Och självklart när jag kom hem så fick jag och mamma oss en överraskning. Mamma gick ut i tvättstugan och ja, där var värsta översvämmningen. Så det var bara att ta sig samman och börja skura upp allt vatten och lösa stoppet i avloppet. Tur att vi är så händiga.

I morgon är det möte, och sen vidare in till stan för att middaga med Petra. Hon flyttar på torsdag, hur fan ska jag klara det här?? Ska nog stå och vinka av henne. Mitt lilla hjärta. Jag kommer sakna dig som fan. Efter det blir det träning. Håll tummarna för låret. Och därefter herrarnas b-lagsmatch. Och vips är det onsdag. Då ska det jobbas och ansiktsbehandling är bokad vid 15. Den längtar jag inte alls efter va?

Ja tiden går fort, egentligen fortare än man tänker sig. Och vips är veckan slut och nästa vecka börjar.

Nä fy vad jag är nerkyld.. Nu kryper jag ner. Ska man sova med mjukisar och strumpor i natt så man verkligen blir varm ända in to the bone? Sånt kan ju vara ganska mysigt :)

Nä natti natti säger jag nu..

Sov sött alla!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0