Sommar...

Solen skiner faktiskt idag, regnade som fan igår. Ja men ja, var ett tag sen jag skrev men har inte så jävla mycket att skriva egentligen. Livet rullar på, har haft praktik på Cubus nu en månad och har två dagar kvar på praktiken. Men har blivit erbjuden lite timmar vid behov i sommar. Tack så jätte mycket :) trivs som fisken i vattnet, känns som jag har hittat det jag bör jobba med. :) Kände mig ju inte riktigt hemma på kontoret bakom datorn, ville ut och träffa folk och se nya människor varje dag och det får jag ju nu!

Ikväll ska jag som det ser ut nu, om det inte blir skjutet på (igen), titta på en lägenhet på södra långgatan. Dörren kommer alltid att stå öppen för nära och kära, slå bara en signal så löser vi allt! :)

Fotbollen börjar rulla på också, både bokstavligt talat och ja allt. Känner att orken börjar komma ifatt det som är lite oroande är stabiliteten, men har börjat våga ta för mig lite mer och mer och att höra kommentaren "Fan hon tvåan är ju helt galen" ja då lyfter man och inser att jag är påväg tillbaka. Haha ja jag är kanske en aning brutal, so? :D


Nej men det känns som att det går hyffsat nu, skulle bli så fantastiskt skönt med att flytta in till Kalmar igen. Känna av staden och för första gången bo ensam och vara singel, så mig hittar ni på uteserveringarna i sommar!

Ja men det var väl det kanske, har som sagt inte så mycket att säga.
Så...

Haj..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0