Har hon glömt säga att hon är väldigt nöjd nu?

Hon är mörk.

Hon har ett fantastiskt jobb. Eller två egentligen.

Hon är nöjd med sig själv.

Hon njuter av vardagen, den lilla vardag hon har.

Hon har säkerligen lägenhet efter nyår.

Hon har knappt en ledig helg fram till nyår, och hon älskar det.

Och ja, hon har de mest fantastiska vännerna man kan få.



Men det finns något som gnager. En längtan. Ni vet vilken det är. Men denna får stoppas undan till möjligheten ges. Nu ska hon leva detta fantastiska liv som hon har förtjänat mer än någon annan.


Och för övrigt, min älskade vän.. Du är starkare än du tror. Jag finns vid din sida 24/7 om så behövs. Kan jag så kan du. I belive in you... Vill du ha mer så säg! Jag finns... Du får komma hit sen när jag har lägenhet. Då är det du och jag en hel helg. Bara kom... Jag lovar. Det kommer bli bra..



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0