Tröttheten..

God morgon mina vänner!
Varför säger man så om det inte är det? Är det en slags lycko önskning? I vilket fall.. upp och hoppa vid 6 idag vilket kändes sådär då jag somnade vid typ ett snåret. Varför så tidigt tänker du då? Jo för att Bob var hemma och han skulle börja jobba vid 8 så ja. Upp och hoppa!

Som sagt, käre bror var så snäll och gjorde mig sällskap hemma igår vilket innebar pizza och How I Met Your Mother. Tyvärr så kände man sig allmänt fet och osexig efter men det ska vi ordna upp. Vi tar tag i det i kväll/i morgon.

Men först jobb. Även idag är det öppning som gäller vilket då innebär att jag börjar vid nio. Idag kommer jag att befinna mig på hörnet Kaggensgatan/Norra Långgatan i 7 timmar alltså till klockan 16. Så välkomna..

Efter jobbet så blir det en dejt med fröken Gustavsson, även kallad Agge eller Angelica om man ska vara lite mer formell. Därefter är det träning och ska jag vara ärlig är jag fruktansvärt osäker på om jag kommer orka men jag vet att jag borde. Det är ju trots allt cup på fredag. Så alltså, åka hemifrån vid 7 och komma hem vid 22. Fantastisk dag!

I morgon har ju då jag och min bror bokat en träning på Actic så nu jävlar ska vi komma igång. Mitt mål är att få ordning på mitt knä samt bli allmänt vältränad. Så jag har ju självklart pratat med Caroline om att jag gärna ser att hon gör mig sällskap några gånger vilket kommer att innebära att jag förhoppningsvis får lite av hennes motivation. Detta ska bli ett bra slut på detta året. Jag vet det. Och lyckas inte Carro med det har Sofie lovat att coacha mig med dagliga sms om att jag ska iväg och träna.. Hon är bra hon! Min smula..

Bokade även in premiären på bio den 16e med Carro. Shit jag ser lite fram emot den filmen. Har faktiskt lyckats låta bli att se trailern men den börjar nog snart gå på tv om jag inte misstar mig.

För övrigt så funderade jag igår på hur mitt 2011 har sett ut. Jag satte upp 8 mål detta året och jag har lyckats ro typ 6 i hamn. Har skolan och knät kvar. Men det löser sig. Funderar på att fixa det också. Klarar Sofie av det så.. Ja jag ska fan klara det till nyår! Shit vilket bra år det skulle bli då!

Nej men som sagt. Hur mitt år har vart. Jag kan hitta 5 saker som har präglat detta året. Helt klart att jag blev singel motvilligt. Nästa är när jag insåg att det var det bästa samt att jag hade gett 2 år för mycket för en dålig relation, ja det var det, men jag lärde mig saker man får se det så. Att jag kom igång med fotbollen igen. En fantastisk sommar med fantastiska människor. Sist men definitivt inte minst min anställning på TGR. Jag trivs som fisken i vattnet hos mina tjejer. Det kommer bli super bra detta!!! Jag hade kunnat säga en sak till, och jag vet att några vet exakt vad jag pratar om men it's a secret! ;)

Ja jag vet att jag var inte mycket att hänga i julgran i våras. Men nu är jag definitivt stjärnan på toppen av den. Jag älskar mitt liv! Nu ska vi bara ta och skrapa fram en lägenhet! :)

Nä dags för frukost, nr 2. Kanske hinner med en tredje innan vi öppnar butiken. Som jag sa till Rickard igår, jag äter som om jag hade 5 träningspass i veckan. Synd bara att jag har ett pass i veckan. Men det ska ju ändras på.

Ha en fantastisk dag mina vänner så hörs vi ju.

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0