Dag 4 = 4 dagar kvar..

Ja det börjar närma sig mina vänner. Tiden går snabbt när man har roligt.

Igår var det en hel dag i butiken, konstigt va? Vi jobbade tio till nitton tyvärr hann vi inte klart med den sista leveransen men det gjorde ju inte så mycket eftersom vi inte skulle få någon idag. Jag stod och slet mig i håret och suckade och grymtade i mitt kökshörn men det blev snyggt till slut. Det där med färgkombinationer är inte riktigt min vassaste sida men det kommer bli eller hur?!

Efter jobbet bad det av mot kontoret en snabbis för att skicka lite dokument till bror min. Sen var det bara till att stressa iväg till träning, första inomhus träningen. Så jävla gutt! Längtat så! Hamnade i ett väldigt bra lag och vi spelade väl bara två oavgjorda av dryga tio matcher resten vinster. Fick Matsan att gå med på att vi ska köra de lagen i alla fall tills cupen den 4e. Har inte fått mitt schema men hoppas på att man kan vara med. Dock har vi en svår grupp så vi bör tyvärr inte ha så mycket att hämta men vem vet?

Efter träningen drog jag hem till min kära lillebror som lät mig få sova på hans soffa då jag skulle börja jobba klockan nio idag. Sov väl sådär egentligen men det var nog bara för att jag var övertrött. Tjejerna på jobbet hade fruktansvärt roligt åt mig. Kunde inte forma meningar ibland och när man hamnade på träningen var man helt jävla hypad då övertröttheten brukar innebära i ett enormt förvirrat läge för damen.

Idag ville jag bara avliva min bror när hans klocka ringde vid halv sju. Halv åtta infann man sig på kontoret utan frukost och svärande över att affärerna inte öppnar förrän vid åtta. Så vid åtta stod jag och ryckte i dörren till Coop, hungern var inte lite skrikig. Sen var det en snabb frukost för att sedan infinna sig i butiken vid nio. Där man smällde tio timmar lite lätt. Uppdraget idag var den jävla kryddväggen.

Tror att jag fick jobbet med kryddhyllan för att jag själv har sån stor hylla. Ha ha ha.. dåligt skämt jag vet, skyller på att jag är fruktansvärt jävla trött. I vilket fall så var det ett heldags jobb helt klart och jag är inte klar ännu så får fortsätta i morgon helt enkelt. Fick även visa mina handy skills när jag "åkte" på att skruva ihop lite vagnar samt montera ihop så kallade elefantfötter.

Jag hade ju lovat bilder på butiken men jag hinner ju inte ta några. Mobilen ligger i skåpet hela dagen utom vid lunchen och vi har ju fullt upp alla timmarna. Gick hem vid sju idag också och i morgon ska vi infinna oss vid nio för att köra full fart in i kaklet och förhoppningsvis så blir det bara halvdag. Ska bli gott det och på lördag firar vi det hela med att åka på KickOff med resten av Sverige butikerna.

Nä fan vi säger så. Erika är fruktansvärt jävla trött!


God natt

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0