Erika the handy man..

Eller woman kanske är mer rätt. Igår fick man höra det och idag. Idag var första kommentaren "Erika kommer du hit en stund, du är ju händig och teknisk" och den andra var "Erika hjälper du oss med pallarna, du kan ju sånt här. Tur att vi har en brunett som kan komma och rädda oss" haha jag bara avgudar min chef. Hon är så jävla rolig, man är inte långt ifrån skratt när hon är i närheten. Ej heller bland mina kollegor är det långt från skratt. Vi har jävla kul tillsammans och det märks att alla verkligen ser fram emot öppningen på måndag. Idag var jag, Martina, Erica och Stina nere i källaren och kollade runt lite. Så jävla äckligt ställe och det var bara otrevligt att vara där. Självklart hittade jag lysknappen när vi var där nere och jag kunde sjäääälvklart inte låta bli att trycka på den. Som jag skrattade, jag höll bokstavligt på att dö. Tårarna bara forsade och tjejerna var lagom nöjda när de insåg att det var jag som hade gjort det. Så en dag kommer det att hända mig också kan jag tänka mig. Fan vad läskigt det vore om man var där nere och strömmen går. Då kommer jag aldrig att hitta upp då det var en massa olika gångar. FY! Som tur är kommer vi inte ha allt för mycket där nere utan mest lådor och sommarvaror på vintern och tvärtom.

Ja och självklart blev vi ju inte klara men det ordnar vi innan vi öppnar på måndag. Bara dammsugning och svabba golvet som är kvar så det är luugnt. I morgon hoppar vi på tåget och åker mot Höör för Kickoff med resten av TGR. Ska bli sjukt kul och ja, jag längtar lite ;) nu äre hopp i säng då jag tydligen ska till kontoret innan jag åker till skåneland för det ska ju bli löner. Eller om jag tar det på söndag, det vet man ju aldrig. Ja, livet är kanske inte så intressant men va fan gör det? Jag lever, jag mår bra och jag tycker ändå att jag har vinden i ryggen vilket jag tycker att jag har förtjänat.

Det är bara en sak till jag vill förutom att få en lägenhet då. Denna sak är något som jag såå gärna vill ha men jag vet fan inte hur man ska lyckas dock. Men om man skulle få denna sak en dag så kommer jag att vara den lyckligaste på hela jorden.

Hittade på tal om ingenting och allting denna i mina gamla lådor idag.

Men jag vet inte vad jag ska göra med den. Det var min favorittröja för några år sen. Så det är väl bara till att tvätta upp den och använda den igen. För inte ska jag väl slänga den? ;)




All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0