Fullt ös, typ medvetslös..

Ja det var ju ett tag sen jag skrev men jag har ju jobbat och slitit alla dagarna. Inte hela dagarna men det har definitivt räckt med det jag har haft varje dag.

I måndags var det dags att slå upp dörrarna för allmänheten. Det var ju självklar spännande att se hur mycket folk som skulle hitta dit. Vi har haft en massa kunder som kommit och ryckt i dörren under byggveckan samt travat in via lageringången och trott att det var entrén. Hmm.. De såg ju inte alla kartonger och pallar?

I vilket fall, så gick det jätte bra och kunderna bara strömmade in. Vi hade kunder hela tiden vilket innebär att vi inte hade en lugn stund vilket är fantastiskt. Det var en väldigt trött Erika som somnade på sin kudde den kvällen.

Tisdagen var det en ledig förmiddag så en timme på kontoret och sedan en lunch med Caroline på cubus. Fick även 3 nya böcker av House of Night serien. Ja det är en vampyrserie. So? :) vid 14 var det dags för att äga i butiken och självklart blev det att slåss klart med hörnet som jag hade påbörjat dagen innan. Svårt som fan var det men det ordnade sig till slut.

Jag, Martina och Stina slogs med kassan efter stängning men det löste sig det också. När vi var klara så såg jag att Bob hade messat och ville käka innan jag åkte hem och självklart ställde storasyster upp på det. En gyrostallrik från KG sitter aldrig fel oavsett tidpunkt..! Även här var det en fruktansvärt trött Erika som somnade hyfsat snabbt på kudden.

Onsdagen blev det kontoret, en snabbis med Erica G på stan och sedan butiken. För tredje dagen i rad myllrade det av kunder i butiken. Känns så bra att det kommer folk till oss. Känns även som att vi öppnade en bra tid på året, om kanske 2-3 veckor kommer ju julhandeln igång. Shit jag längtar! Hade stängning även denna dag så blev lite sen till träningen men det får man ju ta helt enkelt. Fick ju i vilket fall inviga mina nya fotbollsskor för inomhus, synd bara att man inte kan få tag på enkla snygga svarta utan denna gång blev det silvriga Nike med rosa märken och lila sulor. Tjejskor? Lite kanske. Synd även att vi lirade med utomhusboll vilket innebär att den studsade som en jävla studsboll och flög som en ballong. Inte alls irriterande!!

Idag har jag vart ledig vilket känns som första dagen på länge faktiskt. Så det firade vi med massage hos min moster vilket jag har skjutit på i säkert ett halvår. Behöver jag ens nämna att det var fruktansvärt skönt? Nä jag tror inte det. Därefter styrde jag kosan mot Karlskrona och min efterlängtade Sofie Karlsson. Denna damen mina vänner har bott i Malmö de år vi känt varandra. Vi fick kontakt på något sätt via internet och vi har nog haft kontakt i närmre 10 år. I vilket fall så fick jag ett meddelande förra sommaren om att hon skulle flytta till Karlskrona vilket innebar att hon kom närmre. Då hade ju jag och Andreas skaffat lägenhet där nere vilket var en skvätt öde om jag får säga det själv. Sen vet ni ju hur det gick med Andreas :P haha... I vilket fall så var det fantastiskt kul att träffa henne igen då vi inte har setts sen innan sommaren. Hon har definitivt varit saknad!

Ja just det, blev ju stoppad av polisen för alkotest för första gången sen jag fick mitt körkort. Lite imponerad tycker jag.


Ja nä, sliten idag också. Det är ju Inglourious Basterds (stavningen är som den är där) på sexan så tänkte se några "episoder" eller vad ni nu brukar kalla det. Brukar själv säga att jag ska se några pauser :)

Ja men det var mina dagar så här långt. I morgon är det jobb igen samt lördag. Har ni missat att jag älskar mitt jobb? Har ni? Men då säger jag det igen. Jag älskar mitt jobb!!! :)

Ja just det, ska titta på en lägenhet i helgen. Tyvärr är den säkert för dyr men vi får se helt enkelt. Känns som det går bra nu så ge mig en lägenhet!!!


Sov sött mina vänner

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0