Hemlighetsmakeri..?!

Ja idag blev det en runda mot Kalmar. Varför vet bara några få. Nästa vecka får ni kanske reda på varför ;) Vi får se helt enkelt. Det gick bra i alla fall. Tanken var ju som sagt att jag skulle simmat idag istället, meeeen mitt lilla ärende tog längre tid än väntat så vi skjuter väl på det lite till då?!

I afton har det inte gjorts många knop. Men det ska ändras på till i morgon. Direkt efter frukost ska jag ta mig an att ut och gå (om det inte regnar) jag måste röra på mig, så fort jag slutar träna så börjar jag gå upp i vikt, det gillas inte! Mamma var ju så snäll att påminna mig i går om att jag var fruktansvärt duktig på att vara ute och knata en till två gånger per dag i somras. Men det var ju bara för att jag hade en slags coaching. Fick meddelande varje dag om att "nähä nu drar jag och springer/gymar" sånt är fruktansvärt peppande, man får så dåligt samvete så det var ju bara att snöra på sig skorna och ut och knata.

Så alltså, i morgon promenad. Sen blir det till att hoppa in i bilen och åka in till kontoret. När var hur vette fan men det löser sig. Nu ligge jag i sängen och lyssnar på bok nummer 5 i Hamilton serien, Den hedervärde mördaren. Ja, nä men det är väl så det ser ut helt enkelt.



All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0