Mobilbloggar från Helsingborg..

Något jag "glömde" nämna i fredags var ju Sverige matchen. Självklart tittade man ju på den. Men jag "glömde" skriva nåt var ju för att den var inget att skriva om. Det var inte alls imponerande. Vår lagkapten som ska vara en av de bästa i världen levererar inte som vi flesta vill. Visst vann vi, men det var inget fantastiskt spel. Visst vi kan ju skylla på vädret men de kan ju bättre. Nä mina herrar step up, spelar vi såhär så har vi inte i EM att göra. Simple as that...

För övrigt så är man ju nere i Helsingborg. Hos Johanna och bror min. Åkte ner för att få ett litet break innan jobbet drar ingång då jag inte vet hur helger och så kommer bli samt för att hjälpa till då vår älskade Johanna har opererat sitt andra knä. En avancerad operation för att knäna inte ska hoppa ur led. Eller knäskålen inte ska hoppa snarare sagt. Så jag är här som sällskapsdam samt en skvätt hushållerska fast vi kör ganska hårt med min bror. Haha..

Idag har vi vart och hälsat på hos hennes mor, far och bror för lite fika. Men annars har vi inte gjort så många knop. Mest legat i soffan och tittat på serier. En halv pizza trycktes ner och efter det så ville man ju helt klart spy. Så uppsvälld jag kände mig. Kanske skulle ta och låna ett par joggingskor och gå en runda i morgon. Måste röra på mig snart. Om inte i morgon så SKA jag dra milen på tisdag, dock är det ju älgjakt i skogarna jag bor så kanske jag skulle låta det va?? Vi vill ju inte att jag ska bli skjuten. Eller?? Haha.. Nä så kul ska vi inte ha att.

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0