Nedräkning..

Tyvärr får jag väl erkänna att jag räknade ner dagarna inför sista seriematchen. Men nu såhär när det är slut så känner jag att jag är allt ifrån klar. Det var segt och jag ville bara att det skulle ta slut men efter vår senaste match, trots förlust, spelade jävla bra. Så då blir det att man bara vill MER! Att veta att säsongen är över nu är rentav jobbigt. Man kanske skulle ha en inomhusidrott trots allt? Jag menar, som till exempel börjar ju innebandyn nu. Jag hoppas man får se någon match med ens idol ;)

I och för sig är ju fotbollen en idrott som man kan spela inomhus vilket vi ska göra. Vi har nu uppehåll i 2 veckor för att komma igång igen den 19e oktober. Vår första cup är redan den 4e november vilket jag tycker är oerhört kul! Då är det på min "hemmaplan" här i Emmaboda. Men vem vet? Jag har kanske flyttat in till Kalmar då så då är det ju inte min hemmaplan.

Har för övrigt fått ett seriöst svar på en tvåa i oxhagen, möblerad som jag vill. Frågan är bara hur mycket den kostar dock :/ har väl sagt att jag kan klara av en hyra på typ 4' då jag inte har något direkt jobb. Denna var till siste januari så det låter helt perfekt enligt mig. Så då har jag lite tid på mig att fundera över den "riktiga" flytten. För den ska bli av. Den måste det! Norrut, Linköping!

För övrigt så kliar det som sagt redan i benen. Men Lollo pratar om att hon ska lura med mig på ett gratis pass på Friskis denna veckan. Ska kolla lite priser och så. Ska man ge sig på att skriva in sig innan jag har lägenhet? Kommer jag att åka de sex milen in till Kalmar för att träna 2-3 ggr i veckan? För skriva in mig ska jag, men frågan är bara när?! Nu eller sen?


All yours
Erika


Kommentarer
Postat av: ulla-britt

du kan söka jobb i linköping som pt det är många studenter som behöver röra på sig. då kan du bo med catha

2011-10-03 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0