Pure happiness..

Ja som ni kanske läste igår var jag på ett visst ärende i Kalmar igår. Vi kan ju säga att det har blivit positiva gensvar men jag vågar inte helt riktigt flagga med den rutiga målflaggan riktigt än. Jag har nästan kommit i mål, men som sagt så vågar jag inte riktigt. Några av er vet ju helt klart, man kan ju inte hålla helt käft helt enkelt! Men som sagt, vågar ju inte riktigt ropa hej än förrän nästa vecka.

Nej men vad trevligt med en liten följetong ju ;) hihi.. Nä nu är det sängen, heldag på kontoret i morgon. Tänkte för er som är intresserade slänga upp en liten bild på min lilla plats på kontoret. Den är inte mycket att ropa hej för men det är mitt lilla hål. Nähä det funkade inte som jag ville, de har ju ändrat och hållit på här på blogg.se men det löser sig, jag fixar nog det tillslut ska ni se.

Som sagt nu sängen.
Natti natt hjärtan

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0