Planer är till för att förändras..

I går låg jag och tittade samt jämförde lite olika gym i Kalmar. Har väl kommit fram till att jag väljer mellan Actic och Friskis, det är hyfsat lika priser en hundring mer eller mindre liksom. Det som talar för Actic är att det är ju vid simhallen och att man då simmar gratis samt att Agge tränar där. Och det som talar för Friskis är att både Lollo och Sara tränar där vilket jag vet kommer att leda till att man tränar mer. Men det med simhallen är så lockande! Tanken är ju att man ska komma igång och träna mer än bara en gång i veckan liksom. Samt att man inte bara tränar fotboll utan man tränar mer, så man blir mer vältränad samt både fysiskt och psykiskt starkare. Så kan lätt tänka mig något pass yoga ibland.

Tanken var ju att vi skulle åkt och simmat idag jag och min kära mor men vi sa att vi inte orkade utan vi gick en runda på 7,5 km istället. Det är för jävla länge sen jag simmade så jag kommer inte orka någonting men planen är att vi tar det i morgon istället. För då kör jag ändå förbi. Att simma är ju för övrigt så jävla skönt, så avslappnande.

Kvällen har i övrigt gått ut på att kolla jobb i Linköping. Man måste ju skanna av terrängen så att säga. Samt skrattat åt konstiga svar på min annons. Idag fick jag från en kille som erbjöd mig att dela lägenhet, en trea, med honom. Jag kunde ta hans säng medan han sov på soffan. Hmm... Ja vi får väl se helt enkelt. Vad svarar man på det? "Är du snygg?" haha

Kvällens, nä veckans låt:
Steget - Förändrat
Det känns så overkligt. Att jag somnade bredvid dig igår. Och idag är allt så förändrat. Jag har vaknat så många gånger, bredvid nån och inte känt något alls. Du är inte alls som jag trodde. Och jag börjar fantasiera. Och jag hoppas att vi ses igen. För jag tycker om dig på riktigt.

Kan jag göra det igen? Jag har så mycket att förlora! Vågar jag tro på kärleken? Vill jag det här? Kan jag göra det igen? Jag har så mycket att förlora! Vågar jag tro på kärleken? Vill jag det här?

Och jag undrar vad du känner, om jag ens finns i tankarna. Jag vågar ju knappt titta på dig! Vill att tiden ska stå stilla. Jag vill känna dig här nära mig, du stannar här för alltid. Dina guldfärgade lockar. Och dina ögon som ser mig. Är det här på riktigt?

Kan jag göra det igen? Jag har så mycket att förlora! Vågar jag tro på kärleken? Vill jag det här? Kan jag göra det igen? Jag har så mycket att förlora! Vågar jag tro på kärleken? Vill jag det här? Vill jag det här?


Det var väl för ikväll det..

All yours
Erika

Kommentarer
Postat av: Caroline

2011-10-05 @ 21:51:48
URL: http://mittlivsomcaroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0