Varför så tom?

Det är så jag känner mig. Tom. Som ett skal som bara vandrar runt. Är det för att man inte känner sig behövd? Eller vad fan är det som händer med mig? Tack vare vad du sa till mig igår, att du trivdes med ditt liv. Ingen att anpassa dig efter, du kunde göra vad du ville utan att någon la sig i. Så insåg jag att jag har inget liv. Jag har bestämt mig att som första steg hitta en lägenhet i kalmar till nyår. Om det blir längre eller kortare vet ingen. Men det ska jag göra. Så jag kan ha mitt egna liv.

Nu ska vi fan sparka igång det här jävla möket och få i ordning på henne. Som jag sa till Caroline, sex av åtta möjliga nyårslöften är avklarade. Ett av de två som är kvar är att börja på gym. Så, flytta in till Kalmar och börja på gym är mitt mål. Nu tar vi tag i det här mina damer och herrar. Vet ni någon så hör av er helt enkelt. Det jag söker är en möblerad lägenhet tills årsskiftet till en början. Eventuellt förlängning. Mmm.. Nu kickar vi igång det här jävla mähät som bara glider runt och inte gör någonting. Bättre att hon då bara glider runt och gör lite mer inne i en egen lägenhet. Helvete nu kör vi.



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0