Just one of those days..

Ligger nu här i sängen och tänkte försöka sova alldeles strax. (varför vill man lägga in ett t efter strax?)

Dagen har vart lugn. Knallade in på kontoret vid halv tio haket och gick väl vid ett. Pappa kom in på mitt kontor och tittade på mig och frågade mig med ett leende "Erika är du sliten?".
Jag log lätt tillbaka och svarade "ah, lite grann kanske."
Han svarade bara "ja, när man är ledig så kommer det ifatt tyvärr."

Så ja, jag gick hem, fastnade i soffan och ja jag somnade också. Gick jag och sov i sängen också eller var det igår? Fast vet ni? Jag hade ändå lite energi att röja i lägenheten. Vart den kom ifrån är en sjukt bra fråga.

Nu ikväll har Agge vart här och vi har snackat en massa skit samt sett på film. Två påsar popcorn och en flaska cola gick ju helt klart ner på de tre timmarna hon var här. Efter att jag hade kört hem henne och kom till första rondellen efter blomsterlandet, ni vet, där man kan svänga ner på E22 och köra norrut. För en kort sekund så sa mitt hjärta "åk!" men mitt förnuft sa "åk hem". Bilen tig därför vänster i nästa rondell istället för höger i den första.

Efter att fröken hade lämnat mig så blev det jävligt tomt. Var sugen att dra iväg ett sms ut i natten men ångrade mig. För vid närmare eftertanke, orkade jag nog ändå inget sällskap. Det var inte rätt sällskap i alla fall. För de närmsta vet vilket sällskap som skulle göra mig glad. Det norr ifrån.


Ja, i morgon är det jobb och trav som gäller. Ska ändå bli hyffsat kul kan jag tycka, har perfekt sällskap. Sara och Emelie.

Lördag börjar vi dagen med ett pass med laget men dessförinnan lite frukost så klart, hoppas Mia har köpt nåt gott. Efter passet blir det 3 timmar jobb och sen tillbaka för att se herrarnas premiär mot Madesjö. Sen ett litet fyspass innan festen med herrarna. Får väl bli hyffsat lugnt då jag ska trycka 5 timmar på jobbet på söndagen och tjejerna har match. Söndagskvällen är planerad med Moa som har vart iväg i London. Saknat den tösen.

Ah, nä. God natt vänner...


All yours
Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0