Too far away..

Ligger i sängen och ja jag är väl medveten om att klockan är kvart i tio men börjar inte förrän tolv så har ingen brådska alls. Sovit hyffsat gott faktiskt förutom min dröm i natt, jag blev så jävla förbannad att jag vaknade av ilskan! Sen var jag för grinig för att somna om men till slut lyckades jag, klockan var ju bara halv sex så jag var inte intresserad av att gå upp då.

Igår var det träning. Skönt att vara på gräs igen. Och särskilt extra skönt när man visste att dagen innan ha slagit Norra Tång med 6-0. Samt att man fick beröm från Mats, han tyckte det var kul att se att jag var tillbaka och att jag tog sånt stort ansvar la la la.. Jag var On fire helt enkelt. :)

I helgen som kommer är det träningsläger blandat med jobb samt fest med herrlaget på lördagen. Fick för mig nu att man kanske skulle vara nykter? Jobbar ju på söndagen också? Kan helt klart vara värt att tänka på!

I övrigt så ser väl resten sv månaden bra ut. Kommer att kunna träna boll och spela matcher. Jobba en hel del nästa vecka trots allt, fick några extra tider! Underbart! Nästa helg jobbar jag på lördagen. Det är en speciell dag. Min älskade mor fyller ju år! Damen blir 50 år ung. Så känns sådär att jobba men åker ju såklart upp och äter middag med dom.

Så sen var april slut! Tiden går galet fort!


Nu ska jag upp och laga frukost kanske? Bild är från sängen. Hatar mina tapeter!


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0