I don't know..

Allt är bara kaos just nu känns det som. Jag vill så mycket. Jag vill ingenting. Jag är ensam. Jag är älskad. Jag vill bara ha. Jag får ingenting. Det jobbiga är, jag vet inte vad det är jag vill ha. Så alltså vet jag inte vad det är jag inte får. Ge mig en helg. Det är allt jag önskar. Jag vet att det skulle ge svar på så mycket för så många. Jag vet att jag inte är ensam om att vilja ha en helg. Men man måste lösa det. Det är det som är problemet. När är den optimala helgen? Jag kommer ju att slänga mig i bilen! Men kommer det att vara något som håller mig kvar då? Finn det något redan nu?




Veckan som va innebar jobb, jobb och jobb. En trevlig lunch följd av en trevlig middag. Tyvärr blev lunchen för kort och intensiv(?). Man hann liksom inte snacka så mycket. Nästa gång får det nog bli middag istället så man inte har några tidsramar. Middagen var tacos med fröken Dahl. Mys.



Ledig helg innebär en trolig utgång i morgon om Mosen, aka Moa, vill behaga att bli frisk. Annars blir det nog filmhäng i Norrliden.



Varför ska allt va så svårt?





All yours

Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0