Take one day at the time..

Idag har jag gjort så lite som möjligt men ändå blev en hel del gjort.

Var hos mor och far i natt så vaknade i min stora säng i Emmaboda i morse. Sov väl sådär om jag ska vara ärlig så hoppas på bättre sömn i natt.

Kom in till stan för att komma till en lite väl stökig lägenhet, men tillslut blev det ordning på den också.
En timmes pw med Moa i solen.
En runda till Micke för att få lägenhetsnyckeln. (inflytt blev lite förskjuten)
En runda till kontoret och sa hej.
En runda till gymmet med fröken Erica. Sjukt jävla galet pass!
Direkt vidare till fotbollsträningen. Skönt att röra lite boll igen.

Nu har jag legat i soffan och bara degat. Nästa helg är bokad. Jönköping here we come.
Helgen där på avbokad. :/ Men så är det när du är så sjukt jävla upptagen hela tiden! Så det blir match och sen en runda till Halmstad i stället. Jag klagar inte så mycket. Bara lite!


Nä nu ska jag ta med mina sega ben och lägga mig i sängen och somna. Kommer nog göra det ganska fort tror jag. Sen är det väl bara till att vakna med världens träningsvärk i morgon.


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0