I will miss you if one of us leaves..

Sitter för första gången på väldigt länge och bloggar med datorn i knät. Alltså egentligen händer ju inte alls mycket i mitt liv. Jobbar, umgås med vänner och njuter av livet på diverse uteserveringar. Har det sjukt bra just nu som sagt, märks ju i plånboken men varför inte. Jag har ju sjukt kul och njuter av varje sekund. Fick åter igen ett frieri i helgen, jag måste nog vara förlovad med i alla fall ett tiotal killar nu. Sjukt kul ändå, killar som kommer fram och är lite väl runda om fötterna. Man kan ju bara inte säga nej. Eller?
 

Snart är det för övrigt dags att börja ta beslut om framtiden. Varför kan inte någon annan göra det åt en? Varför måste det alltid vara så svårt att ta beslut? Jag hatar det. Jag hatar det. Jag hatar det.
 
 
För övrigt så passade jag och Moa på att ta premiärdoppet idag. Ska jag vara ärlig så var det faktiskt ganska skönt. Älskar ju ligga och plaska i vattnet. Är ett vattendjur jag.
 
lycklig tjej med bra vänner på Krögers
 

Nä om man skulle krypa till korgs kanske? Ja förresten, har beslutat att jag kommer att göra en tatuering på foten. En text, däremot är det osäkert om texten. Har skojat om att ha "if you can read this are you to close" Hade ju vart grymt kul, men frågan är om man kommer att tycka det om sisådär tjugo år. Svårt.
 
 
All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0