The last page of my first book..

Ligger här i soffan nyduschad och fräsch. Igår var det den där jävla festen i Danmark som jag snackat om. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag hade grymt kul och blev sådär lagom salongsberusad om man säger så. De kan de där danskarna. Alkoholen fanns det inget slut på liksom sällskapet och bra musik. Rummet var väl tyvärr sådär men va fan, var ju bara för en natt. Kul var ju dock att vår vän Taipo, chefen i Finland som var och jobbade en vecka hos oss, kände igen mig. Måste ju då ha gett ett bra intryck. Eller hur?

Lite väl lite sömn. Tåg i fyra timmar. Bra söndag. Match på Skyttis lagom sliten och bakfull. Bänken var oerhört skön idag. Dock så blev jag inte där allt för länge. Anna bröt fingret och in i målet åkte jag. Vi vann med 3-2. Om jag ska spy lite galla över mig själv i målet då så borde jag ju definitivt inte orsakat det andra målet. Det första är kanske okej. Men inte andra målet. Om jag hade greppat den istället för att boxa den så de fick en hörna. Resonemanget i det läget var att "fan jag kan ju faktiskt tappa den om jag försöker greppa" så nä jag gör en halvdan boxning istället. Och in kom de med en jävla nick på hörnan. F U C K.

Ikväll har jag bara legat i soffan. Och jag är värd det!

För övrigt är det en del beslut som behövs tas. Jag hatar att behöva ta avgörande beslut. Men det är väl så att vara vuxen? Att behöva ta de där besluten som handlar om ens framtid. Jag känner på mig att denna höst kommer att bli intressant på alla sätt och vis. Ja, jag vill inte skvallra allt för mycket då ingenting är säkert från något håll.

Nu säger vi godnatt och kryper till korgs. Grymt värd all sömn jag kan få.




All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0