It's like chess, the queen always protects the king..

You are my king. Let me be your queen.


Ja då ligger man här i soffan. Sista natten. Ja jag har inte flyttat än okej? Nyduschad. Skönt!

Morgonen började med att jag vid halv sju tiden tittade på mobilen för att se när den skulle ringa. Då ser jag ett meddelande "Hej, vem är du? Hittade ditt nummer på min kompis mobil som jag nu lånar" Haha vilken random kille. Det var en kompis till Jonas i Stockholm som tyckte att jag nog borde vara snygg. Haha, ja man får sig ju ett gott garv när något sånt händer. Han frågade om jag var snygg och jag tyckte att han skulle fråga Jonas. Och självklart skickar Jonas "varför frågar Stephan om du är snygg?" haha.. Sjukt kul i alla fall. Så de fjantarna gjorde väl min förmiddag i alla fall.

Vid lunchhaket drog jag och Agge och hämtade min säng. Måste sett sjukt kul ut. Jag som backar med släp. Jag och Agge som är lika långa som min nya säng är bred, försöker få in den i släpet. Ja vi fick oss ett skratt i alla fall.
Sen att jag och bror baxade in min 160 säng från gatan upp till lägenheten på dryga fem minuter måste vart något slags rekord. Men har man samarbetat i snart 25 år så är man rätt synkade när det gäller såna saker.

Och nu undrar ni säkert varför ligger du fortfarande i hans soffa? Ja bra fråga och det finns ett lika bra svar. Jag var helt jävla slut helt enkelt så jag orkade inte ta mig an den nya lägenheten i eftermiddags utan tar den i morgon efter jobbet.


Ikväll har jag inte gjort många knop alls. Sovit. Ätit. Duschat. Tittat på fotboll. Och ja nu funderar jag ärligt talat på sängen. Klockan är bara kvart över nio jag vet. Men ändå! Galet trött.

Vi avslutar väl med denna helt enkelt..



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0