Fallin'....

Finns så mycket som jag egentligen vill skriva men känner att jag inte kan. Detta är ju min blogg. Här bör jag kunna lätta på mitt hjärta. Fast jag känner inte att jag kan det. Så går det när man har hemligheter. Så går det när man smyger runt. Det jag kan säga är att jag är sjukt besviken. Kan jag bara inte få ha lite kul? Dags att stänga? Innan det går för långt? Har det redan gått för långt?


Har nu krupit ner i sängen. Dagen har inneburit sju timmar jobb och plockande i lägenheten. Efter en massa nyttodonande så blev det tvmys, som vanligt.

Ja men vad har hänt sen senast? Inte så mycket egentligen. Utgång i onsdags. Jobb fredag. Bio fredag, dark shadow. Sjukt kass film. Match igår, 1-0 förlust. Häng med Anna. Och ja idag var det ju det jag skrev innan.

Dags för fröken Wessberg att skärpa sig. Sikta in sig på nya mål och köra. Fan, ska jag eller ska jag inte åka till Jönköping? Ångest! Jag borde! Visa "ha ägd".

Ja jag ska säga. Jag är ledsen. Väldigt ledsen och besviken. Fast vad hade jag förväntat mig? Ett svar i alla fall.

Nu vill jag fly....

All yours
Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0