It started out as a feeling..

Ligger här i soffan med en tanke om att förflytta mig vidare till sängen. Får ändå inte så mycket gjort här i soffan.

Igår var det ju då match. Finns inte så mycket att säga 1-0 i halvlek. Jag blir då inbytt och sätter 2-0 efter bara någon minut med vänstern i bortre krysset. Ja jag var endel nöjd! Dock tappar vi och förlorar med 2-3. Suger totalt!

Idag har inte mycket hänt, en runda på jobbet, storhandlat samt köpt mig en dammsugare (på tiden ja). Även hunnit med att träna ikväll. Väldig bra träning från Mats sida vilket jag tycker är askul! Nya övningar och välplanerad från start till slut.

I morgon blir det en promenad med Erica på morgonen och sen blir det till att försöka tvätta lite också. Sen bär det av mot Emmaboda då Bettan ska vara på service på onsdag. Kommer sakna henne så hoppas på fint väder då jag ska cykla till jobbet!

Nä krypa till korgs. Har en känsla av total tillfredsställelse just nu. Känns skönt.

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0