One by one..

Ja och vart sprang tiden iväg? Detta kan inte sluta bra! Klockan är just nu 02.07 och jag borde sovit för i alla fall två timmar sen. Helst ännu tidigare än det. Men så går det när man har kul helt enkelt. Fick kontakt med Nordin lite väl sent på dygnet men så kan det gå ibland.

Ja idag har jag mestadels legat på balkongen. Skönt att bara ta det lugnt en dag. Var iofs inne och sa hej i butiken samt en timme på kontoret. Så helt bortkastad dag var det ju inte.

Kvällen bjöd på match mot Vissefjärda. Jag började uppvärmningen med att på något sätt göra så knät sköts åt sidan och small så det stod härliga till. Ett knäskydd. En del svärande. Samt två panodil senare så börjar matchen. Spelar alla 90. Matchen slutade 5-2 tyvärr. Men jag gjorde våra mål så jag är trots förlusten hyffsat nöjd. Fast Rickard har ju rätt i att tyvärr så gjorde ju inte mina mål ett skit. Eftersom vi förlorade. Partypooper? Lite va!?

Så ja nu ligger jag här i min säng, kvart över två och svär över mitt knä. Hoppas inte att det är paj igen. Då dör jag ju!

Nä nu ska jag sova. Tänkte bara tipsa om en grupp, Sleeping at last, som jag blivit kär i på det senaste. Lugn och skön musik. Älskar hans röst också för den delen.


God natt..


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0