Satisfied..

Eller?

Idag mina damer och herrar är det ju faktiskt onsdag. Solen skiner med sin frånvaro men det gör inte mig ett skit. Jag ska ju faktiskt jobba vid lunch. Så frukost kan ju vara aktuellt snart? Annars så händer inte så mycket just nu. Var ledig igår så låg i soffan hela förmiddagen och sen blev det en runda till kontoret. Klämde också in en lunch med Carro, sjukt behövligt faktiskt. Uppdatera varandra om våra liv. Hennes vuxna liv och mitt "ungkarls" (vad fan heter det för brudar?) liv.
Vid fem haket kom Agge hit och hängde en timme eller två. Senare på kvällen hörde Martina av sig och jag släppte allt jag hade i handen (en fjärrkontroll) och drog dit med ilande fart. Myspys lockade mer än ensam i min soffa.

Lite smsande med Nordin igår igen. Skönt att prata med en kille som har fötterna på jorden, inte många som har det faktiskt. Fick också lite Jönköpings abstinens igår så var nästan påväg att sätta mig i bilen och åka dit. Kan kanske bli så i morgon?! Vem vet? I vilket fall så kommer Sofie hit i morgon kväll så det blir väl tight med Jkpg. Aja spela roll. Allt löser sig till slut.

På lördag går för övrigt tåget mot Danmark. Oj oj oj vad kul vi ska ha! Galet!


Nähä... frukost sa vi? Kanske en promenad också? Fast knät?! Blä...


min Jkpg låt.. memories

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0