Under a spell..

Idag har jag ändå gjort en del. Pratat med Winellen i telefonen en timme. Vart på Ikea två rundor samt kontoret en runda. Skulle tränat också men det gick ju som det gick. Åt helvete.

Sjuk sjuk sjuk. Trodde det var bättre men kände att halsen inte var med samt att jag gick i en galen svettning. Hatar att vara sjuk! Min tränare undrade vad fan det var jag hade dragit på mig. Jag skämtade lite lätt om att det var en släng av HIV bara varav gjorde att jag faktiskt fick ett skratt från vår kära tränare.

Ja men rundan till Ikea resulterade i en lite fattigare tjej men ack en lite snyggare lägenhet.



Ett nytt soffbord, tv-bänk samt två sittpuffar. Tror att en matta där vore bra också




Ett nytt skoställ

Ja ikväll har ingenting hänt. Verkligen ingenting. Dejten med Hägg blev inte av utan uppskjuten till i morgon. Jag fick för mig att baka en kladdkaka vid halv 11 vilket innebar att jag nu ligger här i sängen och mår sjukt illa. Ja jag är inte den skarpaste kniven i lådan ibland, men det gör ju mig till den jag är. Eller hur? Japp...



All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0