From the first time I saw you..

Idag har jag egentligen gjort lika mycket som igår. Alltså i princip ingenting. Var en runda på kontoret och ikväll har jag vart på bio. Egentligen har jag ingenting att säga. Vi försöker boka in en resa till Jönköping för att slå runt. Tror vi har hittat en helg som vi alla kan. Saknar mina vänner där uppe. Hägge, Simon och min Darewan. Så, se upp Kalmar kommer tillbaka.
 
Senaste gången blev ju helt jävla tokig. Jag var på bild överallt med olika killar varje gång. Hittar en bild i mobilen dagen efter som jag inte ens minns var tagen och vet inte vad han hette. Tror inte ens vi presenterade oss för varandra. Haha.. Erika Erika Erika.. Det känns som att jag verkligen behöver iväg en stund. Folket här hemma förvirrar mig. Eller en människa förvirrar mig med sina gåtor. Bara säg vad du vill tokstolle!

I morgon är det jobb 10-19.15 så blir väl inte så mycket mer än så. Har träning med laget vid 19 så det är väl rätt kört tyvärr. Torsdag är det kontoret som ska få sin beskärda del av mig. Fredag är det frissan som gäller. FINALLY! Håret lever just nu sitt egna liv så ska bli skönt att göra något åt det. Lite färg och lite allmänt fixande ska jag unna mig själv. Ska bli oerhört skönt! Dock är det klockan 8 på morgonen. Men ja, jag måste! Haha...
 
 

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0