My aim..

Torsdag!!

Jobbat samt bråkat med Nelly.com för att de på något sätt, ja jag kan också vara lite inblandad i det hela men orkar inte dra hela baletten, tappat bort min order. Drog iväg en ny igår lite desperat men insåg idag att jag inte får dem till årsfesten på lördag. Panikslagen smsar jag alla mina vänner. Den som reagerade var Caroline "Erika kom till jobbet vid 12 så shoppar vi på min lunch!!"

Vid halv 13 så var outfiten kirrad med skor och allt... Jag är grym på att låta pengarna flyga!!

I morgon är det dags för gym vid 05.45 som vanligt sen blir det nog kontoret och sen Cubus 13-19. Där efter åker jag till mamma och pappa för att fira lite farsdag på lördagen. Planen är ju att vara bakfull på söndagen ;)

På lördag är det ju då årsfesten. Ser sjukt fram emot den! Ska bli galet!! Satt och funderade på hur de har vart de senaste åren. Var bara förra året jag kunde njuta av dem för innan dess var jag ju tillsammans med Andreas. Tyvärr så var han väldigt kontrollerande så antingen hämtade han mig eller så körde jag själv. Så nu mina damer och herrar. Nu ska jag inte hålla igen utan verkligen njuta av allt som årsfesten har att erbjuda...

All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0