Fuck october...

Livet ramlar på som vanligt. Dagarna byter av varandra och veckorna går.

Jag fyller dem med jobb och fantastiska vänner. Något saknas och det har det gjort nu i 1,5 år. Meeeen det kommer...

I morgon har jag ställt upp på att ställa mig på travet trots att jag redan har gjort höstens pass.

Idag skrev jag in mig på malkars och hoppas att det ska ge mer än min tid på Nordic. Hoppas.

För övrigt så känner jag att de kanske är dags att "rensa" ut bland sina vänner? Vänner som säger sig vara de närmsta men visar sig vara de sämsta. Eller är det bara jag som antar? Äh fuck this shit. Har säkert med den fantastiska höstdepressionen som brukar komma så här års.

Den är fin men dryg. Höst. Ja man har en hatkärlek till den helt enkelt..


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0