Did I almost see..

Ja det är nästan exakt en månad sen som jag skrev här. Då fanns en lycka i mitt liv. Den finns väl kvar, men avtagit avsevärt. 

Hela förra veckan låg jag i sängen o tyckte synd om mig. Sjuk och ingen röst. I förra inlägget nämndes även en person som jag önskade skulle stanna i mitt liv för personen förde med sig en enorm glädje. Denna personen är fortfarande kvar i mitt liv fast på ett annat sätt. Vilket jag tycker är oerhört tråkigt. Ja till och med sorgligt. Nåväl.

Annars så tuffar det på på jobbet. Känner att jag får bättre kontakt med folket och växer in i uppgiften. 

Nu idag så bloggar jag ifrån min säng hos mina föräldrar. Dags att byta däck.

För övrigt är det dags att gå på någon slags hälsokontroll. Något är fel. Att gå runt o ha en konstant oro över att man kanske spyr är sådär. Hulkar i tid o otid. Något är nog sjutton fel. 

Nu sova. Så trött. Hoppas på att inte bli väckt i morgon. Behöver sömn....

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0