Did i get to close..

En helg i Helsingborg var vad jag trodde att jag behövde. Nja inte riktigt. Den medförde en massa problem vilket jag inte tänker lägga allt för mycket tid och energi på här i bloggen. De flesta har löst sig och jag har fått stöd från alla möjliga håll. Tack.

Annars så rullar det på. Jobbet rullar på och snart är julen här. Känner att det kanske är dags att köpa några julklappar. Stora frågan är om man ska köpa något till dig. Jag vill ju. Jag vet till och med vad det skulle vara, men frågan är om det skulle uppskattas.

På torsdag blir det bio med Filip, Hobbit 2. Han paxade mig redan i våras så det var ju bara att beställa biljetter. Ser sjukt mycket fram emot att se den. Ska bli kul o sätta sig i biostolen igen.

Fredag, lördag och söndag är jag ledig vilket jag kan känna att jag är sjukt värd efter alla problem jag har/har haft.

En sista mening bara innan jag drar till jobbet.

Tack älskade vänner för att ni finns, ni betyder allt för mig!

All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0