Clean..

Då var det onsdag. Ligger i min underbara säng. Såg på Beautiful Creatures ikväll. Bra film. När jag tänker efter så var den väldigt bra. Dock så är jag lite trött på sånna filmer just nu. Kärlek. Kärlek som inte bör finnas, men finns. Jag orkar liksom inte.

Fick även ett sms idag. Från den förbjudna. Varför? Jag ska ju inte säga att jag inte gillar uppmärksamheten men det är så fel på alla sätt! Så typiskt mig att hamna i denna situationen. Sug. Kan inte heller sluta svara för då blir det fel när vi ses. Grattis fröken. Du har hamnat i ett sjukt bra läge! Heja!

Nu släpper vi det och går vidare. Lite jobb i morgon, inventering. Därefter ut till smedby för träning. Yes!

Måste kanske sova. 8-19 på jobbet i morgon. Och ja, jag är nog lite trött trots allt! Natti...


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0