Roadtrip, a weekend apart..

Ligger i en soffa i Helsingborg för tredje natten i rad. Samt sista natten. Bror min snarkar, som vanligt. Jag ligger med musik i öronen, som vanligt.

Helgen har vart skön på alla vis. Har väl inte riktigt kunnat slappna av och har hela dagen funderat på att åka hem men valde att stanna kvar som det var sagt.

Har i princip sovit hela dagen men ska försöka somna snart. Har ju en lagom skön bilfärd i morgon.

Längtar hem lite. Konstigt nog. Hem till alla bekymmer. Varför längtar man hem när man vet att man mår dåligt där? Jo för jag har en underbar lägenhet samt att mina vänner har visat tydligt intresse av att jag kommer hem så fort som möjligt. Älskar er!


All yours
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0