Happy happy happy..

Det var ett tag sen jag skrev, det är jag väl medveten om och det har trots allt hänt en hel del i mitt liv.

Något av det är Sofie min lilla tös har åkt iväg för backpacking ett halvår. Denna dam är så oerhört saknad! Men tack vare dagens teknologi så kan jag prata med henne när jag vill. Man kan vara skicka iväg ett meddelande så svarar hon när hon kan eller ännu bättre, ringa henne med FaceTime. Att få se min älskling och höra henne. Det slår rätt mycket!

Jag har även bytt jobb. Påbörjar vecka 3 av 4 på utbildningen i morgon. Känns väldigt bra!

Något annat är att jag har fått in någon i mitt liv som jag önskar stannar här ett tag. Vi har så jävla roligt ihop och jag känner att jag blir en bättre människa av det. Denna människa bodde här i en månad och vad skönt det vart, snälla. Stanna i mitt liv. 


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0