Dear darlin'....

Sitter här i soffan, en lördagskväll. Enligt mig så kan man inte spendera den på något bättre sätt när man har haft en tuff dag på jobbet. Det har verkligen vart totalkaos men det är nästan då jag trivs som bäst. Så nu sitter jag som sagt här i soffan. Dagen har vart en bra dag. Frukost med Frida, som jag inte träffat på säkert ett år vilket var sjukt kul. Blev en sån där spontandejt som bokades igår.

I morgon bjuder Carro på hotellfrukost sen ska vi hänga hela dagen tills det är dags för mig att dra på match. Hoppas på att prestera lite, har inte gjort det på ett tag är ju trots allt två matcher kvar. Kämpa nu Wessberg.

Utöver det så fortsätter jag förvånas över människor. Så härliga människor jag har runt mig. Fantastiskt!


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0