Like the leaves on the trees..

Im fallin'


Jag vet att det var länge sen jag skrev nu. Det händer så klart saker i mitt liv. Men jag vet inte om det är saker som jag ska dela med mig av. Det har kommit in personer i mitt liv denna sommaren som har fått mig att må bra. Samtidigt. Så har de fått mig att må dåligt. Jag är så förvirrad samtidigt som livet rullar vidare. Jag vet varken in eller ut. Jag går och bär på en ilska som är obeskrivlig. Vet inte vart den kommer ifrån och jag vet inte hur jag ska bli av med den.

Ligger just nu här i soffan. Idag var det b-lagsmatch mot Hossmo. Jag var målvakt. Tjejerna skötte sig bra och jag släppte in två bollar så förlusten var ett faktum. Varför jag gick in i mål är för att vila mitt knä. Men, jag har ont nu ikväll. Jag tänker bara på vad folk säger till mig. Jag kanske borde ta tag i det? Men jag har ju inte tid med det här. Jag har inte tid och ingen ork.

Nu ikväll så frågade jag Coach om min prestation. Han säger att jag skötte mig bra men saknas på planen som utespelare så jag kommer nog att hamna där ute igen trots att det var han som ville ha mig i mål för att vila mitt knä. Driver den här mannen med mig? Försöker han verkligen ställa till det för mig? Här går vi ut o säger att jag ska stå i mål resten av året och sen tar han tillbaka det? Han är expert på att sätta griller i min hjärna den där mannen. Lite väl ofta om jag ska vara ärlig.

I morgon ska jag försöka träffa min Enhorning igen. Världens bästa människa som får mig att må ypperligt bra, när vi har det bra... Ska försöka få honom att lära mig åka longboard. Ja jag ska nog det trots allt.

Nä ska jag o mitt knä lägga oss nu?


All yours,
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0