I'm not flawless..

Så. Då var det måndag igen. Veckorna bara springer iväg känner jag. Idag är det eftermiddag/kväll som gäller på jobbet. Skönt för då får man lite sovmorgon men segt för att man sitter i princip o väntar på att åka dit. Ja men då tänker väl säkert ni "gör lite hushållsysslor då" nehej ni! Det har jag inte för denna helgen har varit sjuk produktiv! Jag har tvättat, städat o diskat. Allt är rent o fint nu. Ja till och med soffklädseln blev tvättad.

Åh ja just det. Ni kanske undrar om hur det egentligen blev med alla hjärtans dag? Ja ni, jag hade sällskap. Från den där som nu i ett halvår har skakat om mitt liv på alla möjliga vis. Vi åt en fantastiskt god middag och sen efterrätt. Var en lugn och skön kväll med finalen för På spåret. Ja vi är pensionärer men vi älskar detta program. Det är vår grej. 

Nä dags o ta tag i maten kanske? Börjar ju om 3 timmar. 



All yours 
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0