Say something..

Ja. Det är en titel på en låt som talar till mig något oerhört just nu. Två stormiga liv som försöker hitta en väg ut. Knepa och knåpa. Vrida och vända. Framtid. Nutid. Vad ska man göra? Hur ska man göra? Jag har sagt till mig själv att mars/april. Sen får det va om jag inte kommit någonvart. 
Har nu varit hos läkaren och fått ordning på mitt öga. Äntligen! Några dagar till med penicillin sen är allt i ordning igen. Ja! Annars så flyter livet på. Är tillbaka på jobbet vilket känns oerhört skönt faktiskt. Så ja. Nu ska jag bara bli frisk så jag kan komma igång med träningen. Börjar bli lite pepp på det nu faktiskt. Man kanske skulle gå ner på träningen imorgon? Tåls att tänkas på! Nu kör vi!


All yours
Erika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0