What now..

Som jag skrev igår så är det stormigt men jag försöker att hålla mina fötter på jorden och tänka på mig själv. Tyvärr är jag en tös med väldigt stort hjärta och väljer hellre att tänka på samt hjälpa andra istället för mig själv. Jag ska försöka ge det ett försök att hålla mig på ett litet avstånd.

I morgon är jag i alla fall ledig. Vilket är skönt, en runda till läkaren nu men för cellprov som skulle gjorts förra året men i och med att jag hade tre olika adresser förra året så föll jag säkert emellan stolarna men nu ska det göras i alla fall. Eftersom jag är ledig från ena jobbet så kommer jag att infinna mig på det andra. Varför vara ledig när man kan jobba?


All yours
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0