Just smile and wave goodbye..

Det är så mycket som pågår i mitt inre. Många tankar. Långa debatter. Fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Vad är bra. Vad är skadligt. Vart går gränsen? Hur mycket kan man uthärda?

Ja det är en hel del just nu. Som grädde på moset så lyckades jag i måndags, dagen innan nyår, skålla mina ben. Jag jobbade i en coffeeshop i 6 månader och brände mig endast en gång! Nu lyckas jag hälla ut en hel kopp med kaffe i knät. Vilket resulterade i att jag nu har ett öppet sår i form av en enkrona. Plus ytterligare tja, 5-6 sår? Som mest ser ut som skrapsår. Dessa är possitionerade på vardera insida av låren. Underbart! Absolut har de blivit bättre helt klart. Men de gör fortfarande ont och ett av dem, det som är öppet, rinner fortfarande.. Kul. Kanon kul. Nä marsh i sängen nu. Jobb i morgon. Grrrreat! 

All yours
Erika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0